Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~revinnussen1 | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz adresGdańsk/Słupsk zarejestrowany14.03.2007 @14:21:38 ostatnio na stronie10.10.2015 @17:56:54

bla bla bla

Proszę Państwa - eligibilnie rozmyślając na temat alegorycznego sposobu osiągania satysfakcji z danego zdjęcia, poprzez otrzymywanie ocen, wystawianych przez innych użytkowników serwisu, dostrzegłem swoistą ambiwalencję w tej jakże ważnej, zapewniającej przetrwanie nam - użytkownikom, jak i serwisowi, czynności. Mianowicie, jestem przekonany, że każdy z nas chciałby jak najlepiej wiedziec, jakie zdanie n/t jego twórczości mają inni, a można to sprawdzic jedynie za pomoca ocen. Natomiast, chcąc, nie używając zbyt wielu solecyzmów, doprowadzic do anagnoryzmu tej sytuacji jestem zmuszony stwierdzic - słabo kur*a słabo. Synestetycznie ujmując - czuję żal.

Jednocześnie chcąc wyrazic głęboką dezaprobatę z powodu zaistniałej sytuacji, streszczę moje stanowisko symplifikując powyższy wywód na kształt imperatywu - JAK WCHODZISZ TO OCENIAJ. dziękuję.

PS. sory, ale nie mam "ć" - to jedno skopiowałem z google.

Podpisani
http://revinnussen1.digart.pl
http://suonceswieciinaczej.digart.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty102 komentarze811 posty na forum22

komputer / sprzęt
zajebisty

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kaplon    18.03.2008 @01:22:27
Moj brat wlasnie jakies dwa dzionki temu mi pokazal ten teledysk.
No i naprawde mi sie spodobalo!! To moze kiedys zobaczymy sie pod scena ;D
Zawalczymy zamoshujemy ;]
take care
Paul
~Kaplon    18.03.2008 @01:08:47
Jak zobaczylem to pomyslalem ze to moze Angelreich bo podobne wioslo
ale jednak nie
~revo    17.03.2008 @12:42:06
dziękuje bardzo
_______
http://www.marcinorzolek.com - Zapraszam
~Ksawier    07.03.2008 @15:10:29
dzięki
_______
Nie dziękuj skomentuj http://picasaweb.google.pl/Delyszys
~suzi87    28.02.2008 @18:00:15
z kątowni.
_______
~~"w noce pełne inspiracji zmieniam swe bezsenne noce"~~
~aknaj    23.02.2008 @08:54:01
dziekuję - również będę miała na Ciebie oko
_______
they say they don't want a fame...
but they get famous when we fuck.
~aknaj    22.02.2008 @18:09:49
dzieki za odwiedziny
_______
they say they don't want a fame...
but they get famous when we fuck.
~akdakira    20.01.2008 @18:48:32
zaraz normalnie napisze u siebie na profilu o tym
~akdakira    20.01.2008 @18:48:02
znowu????????????????? nieeeeeeee ;(
~akdakira    20.01.2008 @18:47:06
dobra juz se poradzilam :D
~asiex89    14.01.2008 @07:23:16
to był komplement? hehe
_______
zapraszam do obejrzenia i oceny mojej galerii
~BadTear    01.01.2008 @23:22:04
Mhm, już wszystko pojmuję Tak czy siak, miło było zobaczyć parę zdjęć Gdańska w Twej galerii.
Pozdrawiam i przyjemnej nocy życzę.
Pstryk.
~BadTear    01.01.2008 @23:15:07
Dlaczego powiedzmy?
~BAQUS    23.12.2007 @18:22:35
Dziękuję...
_______
Twoja aureola w dół obniża się... Coraz niżej...i niżej...by udusić cię...
~photoart    18.12.2007 @18:42:19
mnie z Twojej galerii również nic nie zaciekawiło.
pospolite pstryki aparatem.
~milenarozmus    11.12.2007 @11:38:09
photoshop jest moja modelka i notorycznie fotografuje ludzi ktorych nie ma
ostatnio edytowane: 2007-12-11 11:38:34
~MisterJedi    09.12.2007 @14:39:59
heh dzięki
~akdakira    06.12.2007 @16:29:48
wyslalam Ci maila
~akdakira    06.12.2007 @13:31:51
nie smuc sie
~akdakira    06.12.2007 @13:31:35
to nie sprawiedliwe.... mi tez usuneli zajebistego digarta.... cos w podobie do twojego tylko moj byl bardziej... hm... nie powiem jaki pokaze ci jak chcesz :D
~akdakira    05.12.2007 @22:25:51
nie ma za co. swietna galeria. urzekla mnie
~andrzejpiatek    17.11.2007 @13:21:29
Dziękuję
~slyboots    12.11.2007 @00:11:13
płonąca linia .. trochę wyobraźni..
~purplehippo    11.11.2007 @19:03:51
wiadomo.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt